onsdag, mars 21

60, 59, 58, 57...

ca 60 skoledager igjen til sommerferien:D
Det er under 2 måneder (skoledager), og planleggingen har såvidt begynt.
Sålangt er den slik:
- Island, med foreldrene mine. De har planlagt masse gåing og ridning i fjell og bading i den blå lagune.
- Harry Potter 7 kommer ut 21 juli
- Reprise fra fjorårets suksess på hytta til Karine. Forhåpentligvis reiser vi alle sammen, siden vi manglet 1 person i fjor.
- Sommerjobb på Statoil forskningssenter?
- Diverse hytteturer med gode bademuligheter.

9 kommentarer:

Anonym sa...

manglet bare en... hmmm... hvem kan det være mon tro *hostmeghost*

en rimelig liste, bedre enn min for å si det sånn... her er det bare EE og WL :( jeg ser derrimot en mangel og er ganske skuffa oger at det punktet ikke i det minste eer med. helst skulle jo dette mystiske punktet ha stått øverst i kursiv OG fet skrift, men men
jeg holder deg på pinnebenken når det kommer til hva det er snakk om... men bare så du er klar over det, så blir jeg skuffa om du ikke kommer på hva der er :)

L.E. sa...

Jeg skal på Roskilde, derfor vinner min sommer automatisk over din. :p

Marit=) sa...

Liz, har jeg glemt hytteturen vår kanskje? Gjentar vi suksessen fra Ertvågøye? Blir masse hytte på oss i såfall... vår hyttetur og den med resten av folket^^
L.E; Roskilde kommer til å være regnfull og derfor gjørmete.. kos deg, og tenk på meg, som skal spise ordentlig mat og ikke sove i telt

L.E. sa...

Hvem trenger vel seng og ordentlig mat når man kan få god musikk, LIVE, og MYE alkohol? ;)

Marit=) sa...

okei, jeg er med på live musikk, men spar meg for for mye alkohol... tenk så dårlig du kommer til å bli etterhvert..

Anonym sa...

spania wooop! festival woooOOhoop! alcohooll!! wooop! 18 aarsdag wooooooOOoooOooOp!!

uuuuhh.. eventuell hytra tur.. woooo..uuuhheih.. :P men woooop!

nyways what im trying 2 say is..
min ferie > alle andre sin ferie.

MVH. Dennis

Anonym sa...

hitra* nawt hytra :P even tho its a merging of hytte hitra.. jaja.

Julie sa...

Må innrømme at jeg faktisk er enig med L.E., det er få ting som er bedre enn himmelsk musikk, himmelsk alkohol, rølpete mennesker, svarte (gjørme?)hull og sjarmerende telting. Ingen ekte sommer uten. Dessuten synes jeg synd på deg som bruker sommerferien på Harry Potter. Huff.

Marit=) sa...

Me løøøøøøøv harry potter. det er konge=D
ta med en gjørmeklatt som suvenir til meg fra roskilde da:P (eneste grunnen til at jeg sier at jeg ikke vil dra, er fordi jeg ikke får lov.... my parents sucks:( så vær så snill og ta med en gjørmeklump:P)