lørdag, januar 20

Rene tenner

Torsdag kveld, jeg har nettopp pussa tenner og ser fram til en god natts søvn, helt skutt etter ukas arbeid.
Det har i grunnen vært ei veldig fin og koslig uke så langt, bare en prøve, og framføring.
Uannsett, jeg har for vane å stå foran speilet på badet med halvlukkede øyer, som en slags forberedelse på å legge meg, jeg blir trøttere og mer avslappet. Selv om jeg allerede var trøtt denne gangen så jeg ingen god grunn til å bryte med tradisjonen.
Langsomt strekker en pysjamaskledd arm mot skapet til høyre. Det jeg skal hente ut er den store flaska med florskyll mamma kjøpte etter tannlegen sa jeg hadde svært svake tenner (gener >.>). Jeg får ut flaska og heller oppi et 10ml beger og skyller.
Jeg skyller i et par sekunder før det skjer en liten eksplosjon i hodet mitt. Jeg spytter ut så fort jeg klarer og skyller med vann utallige ganger. I øyekroken kaster jeg et forskremt blikk mot fluorflaska.
Det var ingen flaske med fluor, det jeg hadde skylt tennene med var krystall grønnsåpe, og for å si det sånn, det smaker død og fordervelse!

1 kommentar:

Anonym sa...

poor sucker :(
aldri en hyggelig opplevelse å skylle munnen med såpe. Hvis det er en trøst så pusset jeg tennene med såpe i stedet for tannkem en gang... :)