søndag, mai 27

Snusegutt

I uka som hat gått har jeg vært den stolte passer av verdens kuleste Irske Setter.
Dette er ikke første gang, men første gang jeg har passet han såå lenge. Likevel har ikke alt vært fryd og gammen.

For å si det sånn trenger Snus å bli "satt på plass" og siden jeg hverken vet helt hvordan man gjør det, eller har noe stort ønske om å gjøre det ender det liksom opp med at han sitter igjen med ikke så mye respekt for meg (som Liz fikk oppleve her en dag).
Ikke det at han ikke hører på meg, men jeg får han aldri helt til å slutte å dra i det båndet.

Irske Settere er veeeldig energiske og har masse energi, så du kan tro jeg har fått litt av en velkomsthilsen når jeg kom jeg fra skolen disse dager. Han blir helt spinnvill og danser rundt meg. Veldig koselig det, men når han etterpå begynner å følge etter meg rundt i huset begynner det å bli litt mye.

Med andre ord, hvis jeg skal ha med hund en gang, blir det lite trolig en Irsk Setter. Kanskje en Grand Danois, men aller helst en katt^^


Verdens kuleste setter (og meg) på hytta




Grand Danois

4 kommentarer:

Anonym sa...

Marit! en Grand Danois? Jeg er sikker på at det finnes bedre (og penere) hunder enn det der. tsk tsk... Men jeg syns du har vært en tolmodig hundeeier i uka som har gått... (Y) Kjøp deg heller en katt du (så vet du i alle fall at jeg kommer på besøk et par ganger). ;) <3

guess who? :P

Anonym sa...

ikke kjøp katt Marit. Katter er dumme dyr. Synes du skal satse på hund ;)

Anonym sa...

Skal du ha en grandis bør du ta en fra stabburet, og ikke en sånn der, fytterakkern! Fra Irsk setter til et vrak :S Høres ut som feil vei å gå.
Katt er koz btw ;)

Marit=) sa...

wow... 3 stk personer som er heeelt på jordet... tsk tsk...
Johanne: Grand Danoiser er kjempesnille, selv om de er store.
Marianne: Katter er smarte de og:P
Oskar: Grand Danoiser er kjempepene. Har du sett en in real life kanskje? De er dødskule!
Men katter er kose ja^^:D