torsdag, mai 3

Med huset fullt av planter

Våren har for alvor ankommet kjølige Trondheim, og det har konsekvenser. Her en dag da jeg kom hjem fra stømpebuksejakt i byen (skulle ha på skjørt dagen etter. Jakta gikk forresten mye bedre enn jakkejakta og skojakta:) sto mamma og vasket pottene til potteplantene våre (!). Hm, for en merkelig ting å gjøre tenkte jeg, og gikk inn. Det viste seg å være litt vanskelig å navigere seg fram i gangen på grunn av alle plantene. Herregud, hva skal vi med alle disse plantene tenkte jeg. Antallet var overraskende stort, hvordan får man plass til så mange planter i et hus??

Etterpå gikk jeg meg en runde, og ble mektig sjokkert over hvor nakne alle rommene virket.

Kanskje ikke det mest relevante emnet å blogge om, men jeg følte for å lage My Wild Lifes første Mai-post.

God vår alle sammen:D

4 kommentarer:

marjanne sa...

hehe, jeg trodde det sto planker istedet for planter, så tok litt tid før jeg skjønte alt ;)

Marit=) sa...

hihi^^ corner brain not so brainy anymore?:P

marjanne sa...

joda, har bare fått lesevansker ;)
Like smart som før :P

Marit=) sa...

godt å høre;)