torsdag, april 26

Every day is a...

...bad hair day.
Ja, for nesten hver dag (dvs. alle dager utenom 1) etter jeg klipte meg har vært en bad hair day. Jeg begynner nesten å lure på om jeg må kjøpe meg sånn stuff til å ha i håret :O omg, lizzm. Alternativt kan jeg grave litt i hukommelsen. For jeg har vel ettellerannet fra før av.

Annet som skjer for tiden er:
- To hele dager i denne uka har vært uten lekser til. Dvs. lekser som jeg gjør. For ærlig talt, hvem gjør egentlig geo og norskleksa?
- I dag og i går har jeg gått på tur i marka. :P En jeg kjenner som har skadet ryggen sin, så jeg lufter hunden hans for han=) Kjempekos!^^
- Vi så Lord of the Flies i psykologien. Den var like ekkel som forrige gang jeg så den:(
- Så en annen film også. Veldig annerledes, veldig gøy: Napoleon Dynamite.
- Ridninga var supersupergøy!:D
- Jeg skal på hytta i helga!:D Masse padling, turgåing med hund^^, yay!:D
- Krine har funnet et nytt gullkorn på youtube. xD

7 kommentarer:

imi_Den sa...

i just died a little inside from watching that what what thing.. it wasn't even funny...

Marit=) sa...

wow... there can't be much left of you by now. you die every time i blog... and I suppose those 3 years at Sverresborg didn't really help... ouch!

Anonym sa...

oh my eyes! this was not good. I agree with dennis, a little part of me just died... this isn't funny it's just sick :S

L.E. sa...

Okei... For det første: Jeg har patent på bad hair days. Seriøst, det skjedde faen meg et par dager i måneden en periode på ungdomskolen at jeg kom med sykeste greiene som stod til alle kanter.

For det andre: Siden jeg så den videon for en måned eller to siden blir jeg nødt til å si at den var litt cOLD. I tillegg må det sies at de som reagerer sterkt på sånt bør skaffe seg høyere internetresistans. Det finnes *så* mye verre enn det der...

ps. oh shit!

imi_Den sa...

ofc u can find worse shit than that.. just reading the comments on youtube makes me wanna cry.. but you gotta draw the line somewhere and that was past the line.

imi_Den sa...

and it wasnt bad as in omgawd gay dude. it was more like.. what what in my butt on repeat for 4-5 min.. now thats booooooring. not funny just boring.. had he been slapping some midgets around. sure ok.. if hed been burnign some countrys flag. like norways. yeah id be cool with that.

had he been wadever.. just doing something different thn what what.. ok .. it was just boooring.. snore fest. and yes i have been drinking so dont bitch about my spelling.. pls. :)

Marit=) sa...

:D :D :D