søndag, februar 11

Denne posten er dedikert til the one and only!

15 tegn på at det var meg du tilbrakte lørdagsettermiddagen med:
Dette er en sjekkliste for alle som ikke vet/husker hva de gjorde på lørsdag fra 13.30-16.00. På denne måten kan alle utenom en person utelukke meg.
Alle som var i nærheten av meg i dette tidsrommet bør kunne kjenne seg igjen i dette:

- Du hadde på deg masse klær, i tillegg til 3 ekstra skjerf i bagen.
- Du tilbrakte i underkant av 5 timer med ei i sånn sexy kjeledress.
- Du så Trond Giske
- Du så Trond Giske igjen.
- Du danset jenka.
- Du danset jenka 2 meter over bakken.
- Du drakk kakao
- Du drakk kakao med krem
- Du drakk kakao meg krem med boller.
- Du spiste boller med krem.
- Du spiste krem.
- Du misbrukte et nøkkelkort.
- Du gikk på oppdagelsesferd
- Du hadde det superdupergøy.
- Du heter Nerdepus<3

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi! det var meg, det var meg;D

Marit=) sa...

ja! det var deg, det var deg!! :D

Marit=) sa...

haha, så du så trond giske 2 ganger, dansa jenka, spiste/drakk masse med krem og tilbrakte ettermiddagen med noen i sexy kjeledress?
interessant...

Anonym sa...

Jeg ble veldig glad! Det varmet mitt hjerte i frosten som herjer landet...

Marit=) sa...

haha! variasjoner av den setningen finner du overalt i alle de tusen diktsamlinger;)
Tror ikke jeg skal flette den inn, men du kan jo gjøre det du:P

Anonym sa...

lapin <3