fredag, februar 9

Ridning, 2. runde

Som du ser av navnet er ikke dette første gang jeg skriver om ridning. Jeg foreslår at du leser den andre først, siden dette er "oppfølgeren".
På onsdag var jeg litt sent ute. Men, til forandring ble jeg kjørt både til og fra. Yay to that! Det var jo fuckings 20 minus (trekk fra 3/4 grader for å få et realistisk ikke-overdrevet bilde av temperaturen). Med andre ord ville jeg vært døden nær om jeg måtte ha kommet meg dit selv (-->buss)
Altså, siden jeg var sent ute hadde alle de andre valgt hester da jeg dukket opp. Det var to igjen. Mattis og Ice. Som du kanskje husker (?) var det Ice jeg red på forrige gang. Jeg tenkte at nå skulle jeg fikse dette, og valgte Ice. Dette var en fin måte å komme tilbake i salen på, så ville jeg ikke ha problemer med å ri han senere hvertfall. Snakka litt med ridelæreren før jeg gikk ut i stallen for å hente han, og hun fortalte at han hadde kastet av kjempemange i løpet av den siste uka. Altså var jeg ikke alene, koslig det, men så kom jeg på at jeg skulle ri han igjen... heh... Men på tross av all tvil gikk timen bra. Tross alt bedre forberedt denne gangen, på all tullinga hans. =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Rir du på Reppe? Det gjør jeg og:)

Anonym sa...

ridning er gøy, men ikke så gøy som jenka:P

Marit=) sa...

Anonym 1: Ja, rir på reppe ja=)
Anonym 2: Haha, i godt selskap er jenka like gøy som ridning, ja! Og ikke tro du er så veldig anonym;)

Anonym sa...

Det var du som sa at jeg skulle være annonym da!